Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Tarkoituksenmukaisuuden taito

Tarkoituksenmukaisuuden taito kuulostaa itämaiselta viisaudelta. Itämaisuudesta en tiedä, mutta minusta se on suurinta viisautta.

Mitä tahansa teenkin, se on hyvää, jos se on tarkoituksenmukaista: Tarkoituksenmukainen strategia ja tarkoituksenmukaiset taktiikat sekä työkalut, ohjelmistot ja muut resurssit.

Kuulostaako itsestään selvyydeltä? Sitä se ei ehdottomasti ole, jos pohdit hetkenkään sitä, mikä on tarkoitus:

  • Mikä on elämän tarkoitus?
  • Mikä on yrityksesi tarkoitus?
  • Mikä on markkinointisi tarkoitus?

Kun ensin ymmärrät, mikä on minkäkin asian tarkoitus, sinun on helppo valita tarkoituksenmukainen strategia, taktiikat, työkalut, ohjelmistot ja resurssit.

Kirjoittanut Janne Ansaharju

Olen sisällöntuottaja ja old-school-bloggaaja, jolla on myös visuaalista silmää ja laaja kokemus sosiaalisen median eri kanavista. Minulla on vahva viestintä- ja markkinointiosaaminen, ja olen työskennellyt monien eri alojen yritysten ja järjestöjen kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *