Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Henkilöbrändäys

Matti Lintulahden postaus kirvoitti keskustelun henkilöbrändäämisestä. Totesimme, että jonkilainen balanssi olisi hyvä löytää työn ja harrastusten välillä. Jos twiittaa tai feisbuukkaa pelkästään työstään (ja vielä yritysbrändi edelle), henkilökuvasta tulee kovin yksipuolinen. Pelkät harrastukset jättävät puolestaan asiantuntijuuden ohueksi.

Kirjoittanut Janne Ansaharju

Olen sisällöntuottaja ja old-school-bloggaaja, jolla on myös visuaalista silmää ja laaja kokemus sosiaalisen median eri kanavista. Minulla on vahva viestintä- ja markkinointiosaaminen, ja olen työskennellyt monien eri alojen yritysten ja järjestöjen kanssa.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *