Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Kannattaako julkaista, kun asiakkaani eivät seuraa blogeja?

Sisältömarkkinoinnin ja blogin pitämisen iso kysymys on, mahtavatkohan asiakkaani seurata blogeja? Kannattaako siis panostaa sisällöntuotantoon viikosta toiseen ja vuodesta seuraavaan? Harvakseltaan julkaistavaa yritysblogia tuskin kukaan seuraa aktiivisesti – paitsi kilpailija. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei sisällöstä olisi hyötyä markkinointimielessä.

Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Google rakastaa sisältömarkkinointia

Hakukoneet, kuten Google, Yahoo ja Bing, rakastavat runsasta sisältöä. Kun tuotat paljon sisältöä, teet samalla hakukoneoptimointia. Okei, asia ei ehkä ole näin yksioikoinen – tai sitten on. Joka tapauksessa kannattaa pysähtyä miettimään, millaisella sisällöllä hakukoneita pitäisi ruokkia. Julkaise usein Säännöllisellä julkaisemisella pidät hakukoneet kiinnostuneina. Hakurobotit vierailevat useammin sivustoilla, jotka ovat aktiivisia. Esimerkiksi täysin uuden sivuston […]