Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Kannattaako julkaista, kun asiakkaani eivät seuraa blogeja?

Sisältömarkkinoinnin ja blogin pitämisen iso kysymys on, mahtavatkohan asiakkaani seurata blogeja? Kannattaako siis panostaa sisällöntuotantoon viikosta toiseen ja vuodesta seuraavaan? Harvakseltaan julkaistavaa yritysblogia tuskin kukaan seuraa aktiivisesti – paitsi kilpailija. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei sisällöstä olisi hyötyä markkinointimielessä.

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Fiksusti Facebookissa

Facebook-markkinointi on hyvä ja tehokas markkinointitapa. Se ei mielestäni silti sovi kaikille. Vai miltä kuulostaisi lause: Liity hautaustoimisto Kalmaharjun faniksi*. Yrityksiä on jonkin verran peloteltu sillä, ettei sosiaaliseen mediaan ja erityisesti Facebookiin kannata rynnätä suinpäin. Toki jonkilainen suunnitelma on syytä tehdä siitä, miten Facebookia aikoo hyödyntää, mutta varsinkaan pk-yrityksissä asiasta ei kannata tehdä liian hankalaa. […]