Sisältömarkkinoinnin ja blogin pitämisen iso kysymys on, mahtavatkohan asiakkaani seurata blogeja? Kannattaako siis panostaa sisällöntuotantoon viikosta toiseen ja vuodesta seuraavaan? Harvakseltaan julkaistavaa yritysblogia tuskin kukaan seuraa aktiivisesti – paitsi kilpailija. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettei sisällöstä olisi hyötyä markkinointimielessä.
Avainsana: asiakaskontakti
Facebook-markkinointi on hyvä ja tehokas markkinointitapa. Se ei mielestäni silti sovi kaikille. Vai miltä kuulostaisi lause: Liity hautaustoimisto Kalmaharjun faniksi*. Yrityksiä on jonkin verran peloteltu sillä, ettei sosiaaliseen mediaan ja erityisesti Facebookiin kannata rynnätä suinpäin. Toki jonkilainen suunnitelma on syytä tehdä siitä, miten Facebookia aikoo hyödyntää, mutta varsinkaan pk-yrityksissä asiasta ei kannata tehdä liian hankalaa. […]