Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Mobiilia sisältömarkkinointia: 4 esimerkkiä etätyöstä sisällöntuotannossa

  Internet ja mobiililaitteet ovat vapauttaneet sisällöntuottajat tekemään etätyötä melkein missä vain. Toki sisällöntuotantoa on voinut tehdä aiemminkin kentällä, mutta nyt se on mahdollista ilman suuria investointeja ja raskasta kalustoa. Neljä yrittäjää ovat päättäneet hyödyntää näitä mahdollisuuksia – kaikki hieman eri tavalla.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Tutkimus vahvistaa: Perinteinen mainonta ei toimi verkossa

Internetissä eivät toimi perinteisen mainonnan keinot. Tämä on ollut pitkään internet-markkinoinnin ammattilaisten tiedossa, mutta nyt käsitykselle antaa tukensa Deloitten ”State of the Media Democracy” -tutkimus. – Vaikka nettimainonta jatkaa kasvuaan, sen vaikutus ihmisten ostokäyttäytymiseen on verrattain matala useimmissa tutkituissa maissa ja monissa tapauksissa sen vaikuttavuus on laskussa, Etelä-Afrikan Deloitten johtaja Mark Casey sanoo Markkinointi & […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Henkilöbrändi on kuva vastaanottajan aivoissa

Brändi, imago, maine – lisään vielä mielikuvan – kertovat siitä, mitä mitä me ajattelemme jostain yrityksestä, tuotteesta, instituutiosta tai henkilöstä. Sisältömarkkinointi on mielikuvan luontia tai brändin rakentamista siinä, missä informaation jakamistakin. Esimerkiksi bloggaamalla piirrämme kuvaa seuraajiemme mieliin.

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi

Vauhdilla Facebookiin – pysähdy kuitenkin hetkeksi!

Yritykset, järjestöt ja harrastekerhot menevät vauhdilla Facebookiin. Facebookin käyttäjät lisääntyvät koko ajan. Monet käyttäjät ovat ehtineet tutustua Facebookin niin kauan, että uskaltautuvat viemään organisaationsakin sinne. Aktiivisuus ja kokeilunhalu ovat hyviä asioita, mutta kannattaa silti miettiä, mitä on tekemässä. Olen huomannut, että ihan viime aikoinakin organisaatiot ovat perustaneet itselleen profiileja, ryhmiä ja sivuja aika villisti. Kaikilla […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Facebookin kotimainen haastaja: Suomi24.fi

Suomi24.fi on pitkän linjan suomalainen sosiaalisen median palvelu. Ihan totta, kyllä sitä voi hyvällä syyllä sanoa sosiaalisen median palveluksi. Suomi24 on ollut olemassa niin kauan kuin minä muistan. Tunnen sen takavuosilta lähinnä ilmaisen sähköpostin ja keskustelupalstan tarjoajana. Allersin ostettua Eniron ulos palvelusta Suomi24-sivustoa uutisoitiin Suomen suurimpana sosiaalisen median palveluna. Kevään aikana olen tuskaillut seuraamieni RSS-syötteiden […]