Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointia voi tehdä kahdesta syystä

Sisältömarkkinointi houkuttaa yrityksia kahdesta syystä: Se on edullinen tapa saada tuntematon yritys maailman kartalle ja toisaalta isot yritykset ovat kyllästyneet portinvartijoihin.

Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Verkkokirjoittajan hakukoneoptimointi: Luettavaa ja rehevää tekstiä

Miten verkkoon pitäisi kirjoittaa, jotta hakukoneet löytäisivät tekstisi – olipa työn alla blogikirjoitus, uutinen tai lehdistötiedote? Verkkokirjoittamiseen pätee samat säännöt kuin mihin tahansa kirjoittamiseen. Tässä kuitenkin joitain vinkkejä verkkotekstin hakukoneoptimoimiseen. Google rakastaa sisältömarkkinointia -kirjoituksessa kehotin julkaisemaan usein ja paljon. Runsauden lisäksi verkkokirjoittamisessa on olemassa joitan seikkoja, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. Otsikot, väliotsikot, linkit, ilmaisun runsaus […]

Kategoriat
Bloggaaminen

Digitaalinen jalanjälki: Avaa blogi

Viime aikoina suomalaistenkin käsitys blogista henkilökohtaisena verkkopäiväkirjana on alkanut muuttua. Yrityksissä on ryhdytty bloggaamaan. Blogi on mainio tapa viestittää yrityksestään, palveluistaan, tuotteistaan ja ammatillisesta osaamisestaan. Blogin julkaisukynnys on pienempi kuin perinteisen lehdistötiedotteen. Blogi on myös henkilökohtaisempi ja rennompi, siksi se on omiaan lisäämään luottamusta kirjoittajan ja lukijoiden välillä. Blogia yleensä kirjoitetaan omalla nimellä. Blogin perustaminen […]