Nettisivustollasi saattaa olla ruuhkaa, mutta kauppa ei kuitenkaan käy. Kävijäseurannasta tiedät, että sivustosi ollaan kiinnostuneita, mutta et saa potentiaaliin kontaktia. Suurin osa pääsee karkuun. Tavoitteesi on yrittää saada ainakin sähköpostiosoitteet talteen. Kukaan ei anna tietojaan ilmaiseksi. Sinun on tarjottava jotain niitä vastaan. Helpoimmin kävijän tiedot saat kerättyä tarjoamalla maksutta lisää jotain, mitä hän on tullut […]
Avainsana: liidi
Avainsanatyökalu on yksi tapa selvittää, mitä asiakkaasi etsivät hakukoneilla. Näin pääset jyvälle siitä, millaisia avainsanoja sisältömarkkinoinnissa on syytä käyttää, jotta hakukoneet löytävät sisältösi. Sisältö on kingi vasta kun se löydetään, luetaan ja sisäistetään – ja potentiaalinen asiakas on askeleen lähempänä ostopäätöstä.