Kategoriat
Sisältömarkkinointi

3 lääkettä luottamuspulaan

Rehellistä kauppiasta ei ole olemassa, eikä kukaan enää usko mainoksiin. Markkinoinnin ei kuitenkaan pitäisi olla silmänkääntötemppu, jolla asiakkaan huomio kiinnitetään pois pääasiasta – tai suurista epäkohdista. Mistä löytyisi rohto epärehellisyyteen ja millainen hevoskuuri siihen tepsii?

Kategoriat
Markkinointistrategia

Tee ongelmasta markkinointivaltti

Onko toimialallastasi uskomuksia, jotka karkottavat asiakkaita ja nakertavat luottamusta bisnekseesi? Hyvä, silloin sinun on helppo erottua eduksesi, sillä tiedät, mihin asioihin kannattaa erityisesti satsata. Talouselämä kirjoitti siitä, kuinka huonekalukauppias huijaa asiakkaitaan. Jutussa oli listattu 9 asiaa, jotka ovat omasta kokemuksestanikin – sekä ostajana että myyjänä – hyvin yleisiä ongelmia huonekalualalla. Osa ”vedätyksistä” on minusta ihan […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Rakenna luottamusta sisällöllä

Luottamus pitää yhteiskuntaa pystyssä. Luottamus on perusvoima toimivissa ihmissuhteissa. Luottamus on oleellinen tekijä myös markkinoinnissa. Ilman luottamusta mikään ei oikeastaan toimi. Perusluottamus on olemassa jollain melko selittämättömällä tavalla. Luotamme periaatteessa kaikkiin niin kauan kuin meillä on syytä epäillä jotain muuta. Kun meille herää epäilyksiä, niistä onkin hankalampi päästä eroon. Luottamuksen uudelleen rakentaminen on usein mahdotonta […]