Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Maitokauppa digitalisoituu

Mennyt maailma kamppailee olemassaolostaan viimeisissä kuolinkouristuksissaan. Sanomalehtiväki yrittää vakuuttaa, että mainoseuroja kannattaa syytää printtimainontaan. – Mainonta sosiaalisessa mediassa on houkuttelevaa siksi, että ihmiset kyllä viettävät paljon aikaa somessa. Mutta mainoskanavana se ei vielä Suomessa toimi. (Sanomalehtien Liiton kuluttaja- ja mediamarkkinoinnin johtaja Sirpa Kirjonen. Markkinnointi & Mainonta)

Kategoriat
Bloggaaminen Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Miksi blogikirjoitus on parempi kuin lehtimainos?

Blogikirjoitus on parempi nettiliikenteen lähde kuin lehtimainos, koska se ei vanhene, sen näkee useampi henkilö ja siitä on helpompi siirtyä tekemään kauppaa kuin lehtimainoksesta. Asiakkaani laittoi paikallislehteen mainoksen. Mainoksessa oli yrityksen internet-osoite. Seurasin mielenkiinnolla, paljonko nettisivujen kävijämäärät kasvavat mainoksen julkaisun jälkeen. Puolen sivun mainos Turkulaisen takasivulla ei tuonut yhtään liikennettä nettiin.