Turkulainen kesäkahviloitsija on liimannut kahvikärrynsä kylkeen humoristisen, mutta ikävän negatiivisen, lauseen: ”Se sataa koht kumminki”. Lause näkyy vain silloin, kun kahvila on suljettu. Siitä huolimatta tai juuri siksi se voisi olla huokuttelevampi, jotta ihmiset kiinnostuisivat palaamaan paikalle poutasäällä.
Avainsana: markkinointiviesti
Kansanedustaja Päivi Räsänen sai mielipiteilleen sellaisen näkyvyyden, jollaisesta suurin osa sisältömarkkinoitsijoista voi vain haaveilla. Räsänen vieraili Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa, jonka aiheena oli homoseksuaalisuus. Televisio-ohjelma ja erityisesti Räsäsen kannanotot saivat aikaan suorastaan käsittämättömän laajan median huomion ja valtavan keskustelutulvan internetissä – blogeissa ja muussa sosiaalisessa mediassa. Miksi Räsäsen viesti meni perille? Sisältömarkkinoinnin kannalta tapauksessa on muutama merkittävä […]