Kategoriat
Markkinointistrategia

Paistaa se päivä vielä kahvilanpitäjällekin

Turkulainen kesäkahviloitsija on liimannut kahvikärrynsä kylkeen humoristisen, mutta ikävän negatiivisen, lauseen: ”Se sataa koht kumminki”. Lause näkyy vain silloin, kun kahvila on suljettu. Siitä huolimatta tai juuri siksi se voisi olla huokuttelevampi, jotta ihmiset kiinnostuisivat palaamaan paikalle poutasäällä.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Päivi Räsänen sisältömarkkinointiesimerkkinä

Kansanedustaja Päivi Räsänen sai mielipiteilleen sellaisen näkyvyyden, jollaisesta suurin osa sisältömarkkinoitsijoista voi vain haaveilla. Räsänen vieraili Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa, jonka aiheena oli homoseksuaalisuus. Televisio-ohjelma ja erityisesti Räsäsen kannanotot saivat aikaan suorastaan käsittämättömän laajan median huomion ja valtavan keskustelutulvan internetissä – blogeissa ja muussa sosiaalisessa mediassa. Miksi Räsäsen viesti meni perille? Sisältömarkkinoinnin kannalta tapauksessa on muutama merkittävä […]