Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sosiaalinen media

Some-konsultti ei luota sosiaaliseen mediaan

Sosiaalista mediaa pidetään mainiona markkinointikanavana. Sosiaalisen median (tuttujen kesken somen) konsultit eivät kuitenkaan usko, että se toimisi myyntikanavana. Sain sähköpostiini viestin, jossa tarjottiin yritykselleni sosiaalisen viestinnän palvelua. Tarjotussa palvelussa ei ollut mitään vikaa. Ongelmana oli markkinointitapa. Täytyykö sosiaalisen median osaajan turvautua niin arveluttavaan toimintaan kuin kylmäviestiin (vrt. kylmäsoitto)? Luulisi konsultin pitävän kunnia-asiana sitä, että käyttää […]

Kategoriat
Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Avainsanat ovat tärkeä osa sisältömarkkinointia

Avainsanatyökalu on yksi tapa selvittää, mitä asiakkaasi etsivät hakukoneilla. Näin pääset jyvälle siitä, millaisia avainsanoja sisältömarkkinoinnissa on syytä käyttää, jotta hakukoneet löytävät sisältösi. Sisältö on kingi vasta kun se löydetään, luetaan ja sisäistetään – ja potentiaalinen asiakas on askeleen lähempänä ostopäätöstä.