Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Sisältömarkkinointistrategia: Aloita tästä!

Markkinointistrategia on yhtä tärkeä kuin markkinointibudjetti. Useilta pieniltä yrityksiltä se puuttuu – ehkä isommiltakin. Kuitenkin ilman sitä yrityksesi on kuin kesä ilman fillaria. Jos markkinointisi ei tällä hetkellä toimi, sinulla on hyvä syy muuttaa sitä.  Jos sinulla ei ole markkinointistrategiaa ollenkaan, olisi varmasti hyvä tehdä sellainen. Toimivaa ei tietenkään kannata korjata, mutta tulevaisuuteen on syytä […]

Kategoriat
Nettisivut

Näin saat kotisivusi tuottamaan

Kotisivut ovat jääneet viime aikaisessa sosiaalisen median intoilussa melko vähäiselle huomiolle tai ne on lynkattu vanhanaikasena ja toimimattomana keksintönä. Totuus tietysti on se, että suurin osa olemassa olevista kotisivuista ovat toimimattomia. Kuitenkin suurimmalla osalla aikaansa seuraavistakin yrityksistä on olemassa kotisivut, joten joku paikka niilläkin näyttäisi olevan. Itse uskon, että ihmisillä, jotka eivät pidä kotisivuja tarpeellisina, […]