Kategoriat
Hakukoneoptimointi Nettisivut

Kotisivut tuottamaan: Ole ystävällinen hakukoneille

Nettisivustosi joko on tai ei ole hakukoneystävällinen. Jossain tapauksissa kysymys on asetuksista, mutta toisinaan syynä hakukonevihamielisyyteen on pysyvä ominaisuus. Jos hakukonevihamielisyys on sivustosi ominaisuus, kannattaa järjestelmä laittaa heti vaihtoon.

Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Googlen 3 muutosta parantaa sisältömarkkinoinnin tuloksia

Google ilmoitti hakukoneensa algoritmin muutoksista, jotka lisäävät sisältömarkkinoinnin merkitystä internet-markkinoinnissa. Laadukas, jatkuvasti päivittyvä ja autenttinen tekstisisältö on jatkossakin Googlen suosikki hakutuloksissa. Viimeisen vuoden aikana Google on vahvistanut runsaan sisällön ja jatkuvan päivittämisen merkitystä hakukoneoptimoinnissa. Uusimmista muutoksista ilmoitettiin 14.11.2011 Googlen blogissa. Googlen kehitys on ollut jo pitkään saman suuntaista, joten mitään erityisen mullistavaa ei mielestäni ole […]

Kategoriat
Bloggaaminen Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Google: Laadukas sisältö lyö hakukoneoptimointipahikset 6-0

Google ilmoitti muuttavansa hakukoneen hakuperusteita (algoritmeja) siten, että laadukkaiden, yksilöllistä sisältöä tuottavien sivustojen sijoitukset nousevat. Googlen mukaan muutos ei ole kovin suuri, mutta tällä pyritään pudottamaan hakutulosten kärjestä sivustoja, jotka pyrkivät pärjäämään kopioidulla sisällöllä. Google-hakukone pyrkii hakukriteerien virittelyllä auttamaan hakijaa löytämään osuvampia ja laadukkaampi sivustoja. Se on luonnollisesti tervetullutta. Toisaalta se kertoo siitä, että sisältömarkkinoinnin […]

Kategoriat
Hakukoneoptimointi Sisältömarkkinointi

Kuinka käyttää verkkomarkkinointia maailmanlaajuiseen myyntiin

Johdetaan yritystä sitten kodin autotallista maaseudulla tai La Défense-tornien joukossa olevasta toimistosta, on internetmarkkinoinnista viime vuosien aikana tullut olennainen väline. Netin ansiosta yritykset saavuttavat asiakkaita kaikkialla maailmassa ja erittäin kohtuullisin kustannuksin verrattuna internetin ulkopuolella tapahtuvaan, erilaisille markkinoille pääsyyn. Pelkästään tästä syystä suurimmat tuotemerkit – Pepsistä Hermès:en ja American Apparelista Promodiin – ovat lisänneet verkkonäkyvyyttään huomattavasti, vastaten näin internetin käyttäjien määrän […]