Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Tarkoituksenmukaisuuden taito

Tarkoituksenmukaisuuden taito kuulostaa itämaiselta viisaudelta. Itämaisuudesta en tiedä, mutta minusta se on suurinta viisautta. Mitä tahansa teenkin, se on hyvää, jos se on tarkoituksenmukaista: Tarkoituksenmukainen strategia ja tarkoituksenmukaiset taktiikat sekä työkalut, ohjelmistot ja muut resurssit. Kuulostaako itsestään selvyydeltä? Sitä se ei ehdottomasti ole, jos pohdit hetkenkään sitä, mikä on tarkoitus: Mikä on elämän tarkoitus? Mikä on […]

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointistrategia: 4 suuntaviivaa

Joe Pulizzin* B.E.S.T.-malli on jäsennelty malli sisältömarkkinointisuunnitelman luomiseen – helppo tapa aloittaa uudelleenajatteluprosessi. Käytä sitä tiedon keräämiseen onnistuneen strategian ja toimintasuunnitelman tekemisessä. B.E.S.T. yksinkertaistaa monimutkaisen prosessin.

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Sisältömarkkinointistrategia: Aloita tästä!

Markkinointistrategia on yhtä tärkeä kuin markkinointibudjetti. Useilta pieniltä yrityksiltä se puuttuu – ehkä isommiltakin. Kuitenkin ilman sitä yrityksesi on kuin kesä ilman fillaria. Jos markkinointisi ei tällä hetkellä toimi, sinulla on hyvä syy muuttaa sitä.  Jos sinulla ei ole markkinointistrategiaa ollenkaan, olisi varmasti hyvä tehdä sellainen. Toimivaa ei tietenkään kannata korjata, mutta tulevaisuuteen on syytä […]

Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Annatko mukavuudenhalusi voittaa?

Mukavuudenhalusta pidämme kiinni kiikkustuolistamme, emmekä nosta ahteriamme ennen ruoka-aikaa kuin aivan pakottavasta tarpeesta. Puolustelemme asemaamme sillä, ettemme halua luopua saavutetuista eduista. Ylläpidämme hyvinvointiamme. Tiedämme kuitenkin hyvin, etteivät etumme tule säilymään istumalla – elämä on liikettä – erityisesti yrityselämä. Pelkkä ylläpito ei siis riitä, tarvitaan aktiivista toimintaa. Olen tehnyt kotisivuja 1990-luvun puolesta välistä lähtien. Aluksi täysin […]