Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Päivi Räsänen sisältömarkkinointiesimerkkinä

Kansanedustaja Päivi Räsänen sai mielipiteilleen sellaisen näkyvyyden, jollaisesta suurin osa sisältömarkkinoitsijoista voi vain haaveilla. Räsänen vieraili Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa, jonka aiheena oli homoseksuaalisuus. Televisio-ohjelma ja erityisesti Räsäsen kannanotot saivat aikaan suorastaan käsittämättömän laajan median huomion ja valtavan keskustelutulvan internetissä – blogeissa ja muussa sosiaalisessa mediassa. Miksi Räsäsen viesti meni perille? Sisältömarkkinoinnin kannalta tapauksessa on muutama merkittävä […]

Kategoriat
Sosiaalinen media

Sosiaalinen kännissä vai mediassa?

Sosiaalista mediaa on määritelty kyllästymiseen asti. Eiköhän sosiaalinen media vielä yhden määritelmän kestä, vaikka kyllästymisen merkkejä onkin ilmassa. Innoituksen tähän tekstiin sain Kalle Talosen pakinasta Sosiaalinen media. Pakina on hauska, mutta se ei mielestäni osu maaliin. Kalle tarinoi, kuinka hänen Facebook-käyttönsä on epäsosiaalista, mutta televisioin katselunsa ja radion kuuntelunsa sosiaalista. Lähestyn sosiaalisen median määrittelyssä asiaa […]