Kategoriat
Bloggaaminen

Markkinointiblogit Top 21 (4/2011)

Suomen parhaat markkinointiblogit on taas listattu Top 21 -listalle. Listalla on paljon blogeja, jotka ovat olleet mukana jo viime vuoden keväällä tehdyssä ensimmäisessä listauksessa. Kaiken kaikkiaan listalla on piipahtanut 38 blogia. Kuten aikaisemminkin olen todennut lista ei ole absoluuttinen totuus. Kaikkissa taitolajeissa vaikuttaa jonkun verran arvostelijan omat mieltymykset. Olen etsinyt todellista hyötyä lukijalle: perusteltuja vinkkejä […]

Kategoriat
Bloggaaminen

Markkinointiblogit Top 21 (3/2011)

Jälleen oli aika laittaa markkinointiblogit järjestykseen. Uudella listalla on muutama uusi blogi tai vanhan blogin uusi tuleminen. Top 21 -lista on osoittautunut hyväksi nimeksi markkinointiblogien listalle. Aktiivisia suomenkielisiä markkinointiblogeja on hankala löytää 21 enempää. Toki jokunen jää listan ulkopuolellekin, joten tsemppiä bloggaamiseen kaikille. Tilanne kärkikymmenikössä on todella tiukka, mutta kärjen ja peränpitäjien välillä on selkeä ero. […]

Kategoriat
Bloggaaminen

Markkinointiblogit TOP 21 (2/2011)

Sisältömarkkinointi-blogi rankkaa neljännesvuosittain suomenkieliset markkinointiaiheiset blogit. Arviointiin vaikuttavat mm. blogin päivitystiheys, sisällön oleellisuus ja hyödyllisyys sekä Google PageRank. Tämän kertainen arviointi on tehty huhtikuun 2011 alusta kesäkuun loppuun mennessä julkaistujen kirjoitusten perusteella.

Kategoriat
Bloggaaminen

Markkinointiblogit kilpasilla

Päätin ryhtyä tuomariksi. Laitoin suomenkieliset markkinointiblogit paremmuusjärjestykseen. Jari Parantainen kirjoitti Gurumarkkinointi-blogissa suomalaisten laiskuudesta, joka johtaa siihen, että todellisen kilpailun puutteessa on helppo luulla itsestään liikoja. Tästä sain kimmokkeen arvioida blogeja ja luoda niille kilpailuareenan. Malli on peräisin Joe Pulizzin johtamasta Junta42 Top Blogs -listauksesta.

Kategoriat
Bloggaaminen

Markkinointiblogit top 21

Sisältömarkkinointi-blogi rankkasi Suomen markkinointiaiheiset blogit. Arviointiin vaikuttavat mm. blogin päivitystiheys, sisällön oleellisuus ja hyödyllisyys sekä Google PageRank. Arviointi on tehty tammikuun 2011 alusta maaliskuun loppuun mennessä julkaistujen kirjoitusten perusteella.