Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Tuotteistaminen ratkaisee nettisivujen sisältö- ja hakukoneoptimointiongelmat

Oletko joskus nähnyt yrityksen kotisivuja, joilla sisältönä on pelkkä lista palveluista tai tehtävistä, joita yritys tekee? Minä törmään sellaisiin päivittäin. Myönnän – olen jopa itse tehnyt sellaisia asiakkailleni. Mitä vikaa listassa sitten on?

Kategoriat
Facebook Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Fiksusti Facebookissa

Facebook-markkinointi on hyvä ja tehokas markkinointitapa. Se ei mielestäni silti sovi kaikille. Vai miltä kuulostaisi lause: Liity hautaustoimisto Kalmaharjun faniksi*. Yrityksiä on jonkin verran peloteltu sillä, ettei sosiaaliseen mediaan ja erityisesti Facebookiin kannata rynnätä suinpäin. Toki jonkilainen suunnitelma on syytä tehdä siitä, miten Facebookia aikoo hyödyntää, mutta varsinkaan pk-yrityksissä asiasta ei kannata tehdä liian hankalaa. […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Karkaako markkinointiviestisi käsistä?

Kun järjestät bileet ja ilmoitat siitä kavereillesi sosiaalisen median kautta, bileissäsi saattaa olla kymmenittäin ”kutsumattomia” vieraita. Iisalmen Sanomat kirjoittivat (netti)pääkirjoituksessaan 24.2.2010, kuinka jättibileet karkaavat helposti käsistä. Pienet hipat saattavat paisua ongelmallisiksi megabileiksi, kun sadat ihmiset saavat viestin kaupungin ykkösjuhlista. Bileiden järjestäjille tämä on siis todellinen ongelma, mutta markkinoinnin kannalta houkutteleva mahdollisuus. Voisiko palveluni ja tuotteeni […]