Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Päivi Räsänen sisältömarkkinointiesimerkkinä

Kansanedustaja Päivi Räsänen sai mielipiteilleen sellaisen näkyvyyden, jollaisesta suurin osa sisältömarkkinoitsijoista voi vain haaveilla. Räsänen vieraili Ajankohtaisen kakkosen teemaillassa, jonka aiheena oli homoseksuaalisuus. Televisio-ohjelma ja erityisesti Räsäsen kannanotot saivat aikaan suorastaan käsittämättömän laajan median huomion ja valtavan keskustelutulvan internetissä – blogeissa ja muussa sosiaalisessa mediassa. Miksi Räsäsen viesti meni perille? Sisältömarkkinoinnin kannalta tapauksessa on muutama merkittävä […]

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Miten saan markkinointiviestini perille?

Johdonmukaisuus ja sopiva toistaminen ovat sisältömarkkinoinnissa oleellisia elementejä. Tässä muutama arkkipiispanvaalin opetus markkinointiviestintään. Pohdimme kirkkoherra Martti Hirvosen kanssa, mikä teki Miikka Ruokasesta vahvan haastajan Kari Mäkiselle viime kevään arkkipiispanvaalissa. Martti seurasi vaalia tarkasti ja oli mukana kaikissa vaalipaneeleissa, keskustelijana. Martin mukaan Ruokasella oli selkeät vaaliteemat, joita hän jankutti paneelista toiseen. Tämä vei, vaalin mustana hevosenakin […]