Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Tutkimus vahvistaa: Perinteinen mainonta ei toimi verkossa

Internetissä eivät toimi perinteisen mainonnan keinot. Tämä on ollut pitkään internet-markkinoinnin ammattilaisten tiedossa, mutta nyt käsitykselle antaa tukensa Deloitten ”State of the Media Democracy” -tutkimus. – Vaikka nettimainonta jatkaa kasvuaan, sen vaikutus ihmisten ostokäyttäytymiseen on verrattain matala useimmissa tutkituissa maissa ja monissa tapauksissa sen vaikuttavuus on laskussa, Etelä-Afrikan Deloitten johtaja Mark Casey sanoo Markkinointi & […]

Kategoriat
Sisältömarkkinointi Sosiaalinen media

Jaa ja tule jaetuksi

Sisältömarkkinoinnin lähtökohtana on tulla huomatuksi jakamalla mielenkiintoista materiaalia internetissä. Sisällön on tarkoitus herättää kiinnostusta ja luottamusta yritystä kohtaan. Todelliset tulokset syntyvät siitä, kun materiaalisi on niin kiinnostavaa, että muut ryhtyvät sitä levittämään, jakamaan eteenpäin. Sisältö on ykkönen, mutta jakaminen nousee sen kanssa korkeimmalle korokkeelle. Onhan selvää, ettei sisällöllä, jota ei kukaan löydä, ole mitään arvoa. […]

Kategoriat
Nettisivut

Näin saat kotisivusi tuottamaan

Kotisivut ovat jääneet viime aikaisessa sosiaalisen median intoilussa melko vähäiselle huomiolle tai ne on lynkattu vanhanaikasena ja toimimattomana keksintönä. Totuus tietysti on se, että suurin osa olemassa olevista kotisivuista ovat toimimattomia. Kuitenkin suurimmalla osalla aikaansa seuraavistakin yrityksistä on olemassa kotisivut, joten joku paikka niilläkin näyttäisi olevan. Itse uskon, että ihmisillä, jotka eivät pidä kotisivuja tarpeellisina, […]