Kategoriat
Bloggaaminen Sisältömarkkinointi

Miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla?

Neljä syytä, miksi sisältömarkkinointi kannattaa aloittaa bloggaamalla.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Sisältö ei ole enää kuningas

Sisältö ei ole kuningas, vaan nöyrä palvelija. Palvele sisällöllä asiakastasi kuin kuninkaallista.

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Miksi sisältömarkkinointi epäonnistuu?

Sisällöntuotanto on sisältömarkkinoinnin tärkein ja vaikein osa-alue. Kampea itsesi onnistujien joukkoon kolmella askeleella. Pikavoitoista on turha uneksia, mutta uuttera työ palkitaan.

Kategoriat
Markkinointistrategia Sisältömarkkinointi

Miten myyt tuotteita sisältömarkkinoinnilla?

Sisältömarkkinointi on asiakaslähtöistä markkinointia, mutta tuotteita kaupittelevan on pidettävä tuote keskiössä. Tuotteesi on vastaus asiakkaan kysymykseen. Sinun tehtäväsi on miettiä, mikä kysymys on. Rakenna sisältömarkkinointisi tuotteen ympärille.

Kategoriat
Sisältömarkkinointi

Markkinoiko Kaj Stenvall somessa?

Kaj Stenvall kiisti käyttävänsä sosiaalista mediaa markkinointiin. Hänelle töiden jakaminen Twitterissä on ”työhuoneen jatke”. Putin-taiteilija (ent. ankka-taiteilija) Kaj Stenvall vieraili tammikuun lopussa Ylen Puoli seitsemän -ohjelmassa . Vieruskaverina ollut Juha Roiha heitti (16 ja puolen minuutin kohdalla) Kajtsulle: Ajattele nyt, kun säkin käytät nettiä ihan sumeilematta sun taulujen markkinoimiseen. Eihän se haittaa mitään. Markkinointi-sana olisi nostanut Stenvallilla karvat […]